Wat een geweldige vakvrouw is die Marieke toch.
De manier van aanpak is buitengewoon goed.
Ook de begeleiding tijdens de behandeling is uitstekend.
Een aanrader dus.
Behandeling door Marieke
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Marieke is kundig en super vriendelijk met een passie voor het pedicurevak. Voeten zien er na afloop weer fantastisch uit en je nagels worden na afloop ook nog gelakt.
Behandeling door Marieke
Jacqueline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed, aardige dame! Niet al te veel keuze, maar wel gewoon genoeg. Zeker een aanrader.
Behandeling door Marieke
Monique•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al jaren bij Marieke en het is een fijne & prettige pedicure. Je kan altijd op haar rekenen. En ze is oprecht en gezellig.