Amelia is heel lief. Dit is ook zeker een goede plek om voor de ‘eerste keer’ je wimpers te laten doen!
Behandeling door Amelia
Sofia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amelia is not only a lovely person but is also very good at what she does. She has a great eye for detail and my eyebrows and eyelashes are always done perfectly. Super happy I found her studio. Highly recommend.
Behandeling door Amelia
Ina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer wimperextensions en zelfs mijn man vind het mooi omdat het er heel natuurlijk uit ziet! Ik raad het iedereen aan om bij Amelia te gaan. Je voelt je op je gemak en ze wil de beste producten gebruiken.
Behandeling door Amelia
Melanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Amelia heeft mijn wenkbrauwen echt mooi in vorm gebracht en gekleurd. Ik ben heel tevreden.
Behandeling door Amelia
Olga•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en zorgvuldig, kom er zeker terug.