Visited for the fist time today and absolutely LOVE this place. Very cool atmosphere & friendly staff. I will be returning here every time I visit Amsterdam. Met Elaa (the owner) too, she is super sweet and obviously very talented.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Veerle•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele goede kapster, weet wat ze doet. Mijn haar in krul laten knippen en is erg mooi geworden. Super blij mee!! Een echte aanrader ook voor het verven van je haar ben je hier aan het goede adres.
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Renske•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede service, altijd heel erg blij met m’n dochter haar! Blijft goed zitten, ik ben hele tevreden klant!
Styling door Ela•Meisjes knippen
leze•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer dik tevreden. 👌
Styling door Ela•Vrouwen - haarverzorging
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super kapster!! Heel vriendelijk en professioneel.