Hartstikke netjes geholpen en uiterst vriendelijk!
Ik kan deze kapsalon alleen maar aanbevelen 👍🏻
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Benta•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Scheef geknipt. Niet naar toe gaan! Zal het iedereen afraden om je daar te laten knippen. Verven heb ik niet laten doen.
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kappers zaak netjes en betaalbaar.
Styling door Dana•Vrouwen - haarverzorging
Looma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👌, prima kapster in een mooie en gezellige salon 👍!
Behandeling door Maia•Vrouwen harsen - gezicht
Sonya•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wow - first of all I'd like to say the result is fabulous! Had so many keratin/Brazilian blow dries before and my hair never looked this good. Ele is such a professional- she is calm, gives you all the information and you can see how much experience she has.
I'm definitely coming back in a few months and can't recommend this enough - I love my hair!!