Mijn haar is best wel lastig in model te krijgen. Met goed overleg hebben de vriendelijke, leuke dames mijn haar in het model gekregen zoals ik wil. Met een paar tips and tricks erbij. Zeker een aanrader en ik ga zeker weer terug.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Maral•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ontzettend klantvriendelijk. Ook de prijs is redelijk. Echt een aanrader!
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Barbra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dana is echt top!! Vriendelijk, snel, gastvrij en boven alles een top kapster !
Behandeling door Dana•Vrouwen harsen - gezicht
Badi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie zaak, werken netjes en vakkundig, vriendelijk. En zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Ada•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I had such a wonderfully positive experience at the chapel. I was recommended to go there by a friend who is a regular customer and I'm so completely thrilled that I did! My hair was damaged with bleach and Elaa did the most beautiful job treating my hair, blending it and putting on a toner and I think the result is perfect. I couldn't be happier and can't wait to go back again. Thank you so much ❤️