Goede service. Vriendelijk en competent personeel. Prijs staat in mijn ogen gelijk aan de kwaliteit die je ontvangt.
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen en ondanks dat ze super druk waren hebben ze mijn haar bij gekleurd met Balayage. En het resultaat was echt heel mooi.Een hele goede kapper met aardige mensen. Ik kom er zeker weer
Styling door Ela•Balayage
Roxy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie ruime lichte salon. Vriendelijke ontvangst en vakkundig personeel.
Behandeling door Dana•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer heel blij met me haar !! Dank je wel !
Styling door Dana•Föhnen / Stylen
Ida•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer ervaren en vriendelijke kapsters. Ik heb vele matige kapsalons meegemaakt die scheef knippen maar deze kapsters hebben mij heel goed geknipt en precies zoals ik het wilde hebben. Top kapsalon!