Vandaag een dag bij AMS salon geweest voor een nieuwe coupe 💇♀️
Super dag gehad en een warm ontvangt echt een aanrader mensen
Vind het een top vrouw !
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Evi•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
top kapper, kleuren zeer goed precies zoals ik wou gezellig en de koffie staat klaar
Styling door Ela•Kleuren - uitgroei
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn haar hier altijd knippen door Ela. Ze knipt het altijd super mooi en grijpt in als ik iets wil met mijn haar terwijl dat waarschijnlijk niet goed zou staan. Al met al erg tevreden!
Styling door Maia•Vrouwen knippen
nsrien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk personeel dat goede adviezen geeft.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Rwan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een gezellige kapper, de tijd vliegt zo voorbij! En het resultaat ( balayage) is helemaal super, ik zeg tot de volgende keer.