Erg goed naar mijn zin gehad hier op deze locatie, de service was erg goed en aangenaam en ben zeer tevreden weer weg gegaan. Het is dus zeker een aanrader voor de volgende keren dat u in de buurt bent. Ik ga er zelf dus absoluut vaker heen als ik weer dichtbij ben.
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Noor•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden met de keratine behandeling. Mijn haar is echt heel mooi geworden, ze hebben verstand van wat ze doen!
Styling door Maia•Keratinebehandeling
Lynn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige meiden, goede service. En ze kunnen nog knippen ook