I had to wait quite a while but otherwise experience was good
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Emer•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ela was heel vriendelijk en behulpzaam. Ze was ook heel duidelijk en eerlijk toen ze mijn vragen ging beantwoordde.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Sema•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kale kille ruimte. Ik stond binnen 20 min weer buiten. Ik heb dik en lang haar ik had wassen knippen en drogen met blowout geboekt. Het haar werd gewassen met 1 druppel shampoo binnen 2 minuten uit de wasstoel vervolgens in de stoel werd er geknipt in mn dikke haar zonder het in lagen te verdelen dit is geen kapster. Er werd niet eens gevraagd hoe ik mijn scheiding droeg. Na 2 minuten knippen kwam de vraag “wil je het nog gedroogd hebben” na afloop mijn haar was vet en spijt van mn geld.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Blanca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en acceptabel. Vooraf niet de vraag wat ik wilde qua vorm. Geen mooie vorm, zelf nog moeten bijwerken.
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Petra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Matig , wenkbrauwen zijn schots en scheef vorm klopt ook niet had ze beter zelf kunnen doen