I was very pleased, Ela is a very good hairdresser
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Ionela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag bij Ella geweest voor wassen en knippen. Ik draag zelf hoofddoek dus het was heel fijn dat ik niet zichtbaar was vanuit de straat. Super leuke meid werkt heel netjes ze heeft mijn haar leuk geknipt. Bedankt Ella tot gauw!