I am really satisfied with my haircut, it was performed exactly how I asked. I recommend this salon and definitely will return back next time.
Styling door Salon 1•Vrouwen knippen
Alexandra•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Afspraak op tijd, goed geknipt . Top
Styling door Rami Asfar•Vrouwen knippen
Ron•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik wordt hier altijd heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen, zeer tevreden.
Styling door Salon 3•Vrouwen knippen
Louise•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Daar kwam ik en ik wilde helemaal kort!!
Gesprek met kapster...niet te kort beter stukje korter en kijken hoe of wat.
Nog stukje korter wilde ik...
Het resultaat vond ik mooi.
Ook 50 van mijn vrienden op fb vonden het goed staan ..Gelukkig. !!
Durf kort model te knippen....;)