Got my hair-cut and it looks amazing. Good experience and appreciate the well talented Tony’s work. 🙂
Styling door Rami Asfar•Mannen knippen
Sathya•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb mijn gezicht laten threaden door Susan en het was echt een fijne ervaring. Ze is superlief en weet precies wat ze doet. Ik heb een gevoelige huid die snel rood wordt, maar ze heeft na afloop een verkoelende crème aangebracht, wat heel prettig was. Ik ben zeer tevreden! Dit was mijn tweede bezoek en ik kom zeker terug.
Behandeling door Susan•Gezicht threaden
Marilyn•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
perfect
Styling door Salon 2•Mannen knippen
Thomas•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo blij met hoe mijn haar geknipt is. Suzan luistert echt goed naar je wensen en mijn haar zit echt goed!