Ik ben heel blij met m'n haar. Super Aniek👍
Mijn krullen zitten er mooi in.
Dank je wel!
Janneke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb de afspraak als zeer fijn ervaren. Een ontspannen sfeer. Geeft goede tips en adviezen. En zeer tevreden hoe mijn haar geknipt is.
Antoinetta•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijn weer! Kleine kapsalon, persoonlijke service, deskundige kapster, neemt de tijd, geeft deskundig advies, thuis zit je haar nog net zo goed . Is zo goed geknipt dat ik langer met mijn haar kan doen. Helemaal blij mee!!!