Goede salon, en vriendelijk personeel. Mijn wenkbrauwen zijn weer perfect.
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Lisa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel tevreden met het resultaat.
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zag er heel netjes uit!
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden ! Anna is een vakvrouw. Ik ben super tevreden over mijn haar kleur. Overigens is mijn haar conditie verbeterd. Helemaal top. Andere meiden zijn ook top . Groetjes Chaimae