zoals elke keer weer vriendelijke behandeld en zijn mijn wenkbrauwen weer top. de kleur weten ze je ook goed aan te raden. ik blijf komen !
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Kim van Kleinwee•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Robert Hoff•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en goed geknipt!
Behandeling door Team Anna•
Vrouwen knippenToon alles…
Maycke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd netjes en met aandacht geknipt.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt hele fijne kapsters bij Anna, zowel Anna zelf als haar collega's. Ik kom hier graag vanwege de gezellige sfeer, deskundig advies en tot nu toe altijd tevreden met het resultaat!