Een heel prettige salon met altijd een goede sfeer. Rustig en met aandacht wordt je behandeld. In overleg wat past en kan met je haar wordt er geknipt en gestyled. Ik ga altijd erg tevreden weer naar huis.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Sonja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna heeft een heel fijne persoonlijke sfeer, en werkt met vakkundige collega's. Ook al kom ik niet vaak, ik word wel herkend.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
LvandenHeuvel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren vaste klant bij Anna en zou niet anders meer willen! Knippen, kleuren, föhnen: het wordt altijd een plaatje
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Leonoor•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en dacht goed mee.
Erg blij met het resultaat!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Lizzy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vertrouw niemand anders meer mijn haar toe, Anna is geweldig!