Always nice service, reliable high quality and friendly staff
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Tekla•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heel mooi kapsel gekregen
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Vladyslava•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Mee•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel goed geknipt door Anna en ook snel geholpen.
Het enige aandachtspuntje is het feit
dat er in het bijzijn van de klant Armeens wordt gesproken met de collega.
Een klant zou het idee kunnen krijgen dat er over haar gepraat
wordt,
Behandeling door Team van Anna•
Vrouwen knippenToon alles…
Carry•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapsalon ever. Ik kom er al jaren voor zowel haar als epileren en beide beste resultaat ever! Ik raad iedereen dit salon aan.