Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lonneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het de eerste keer onwijs spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen maar Anna is heel aardig en weet echt waar ze het over heeft. Van hele dunne wenkbrauwen ben ik in 5 maanden naar echt prachtig gevormde wenkbrauwen. Ik ben heel erg tevreden en raad haar aan iedereen aan! Oh en ik krijg oprecht van vreemden op straat complimenten over mijn wenkbrauwen :)
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Hilde•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer heel fijn geholpen Anna Beauty!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Aydan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advice over kleur.
Styling door Team Anna•Highlights - T-section
Karina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve mensen, die verstand hebben van het vak!!