Gedetailleerd en aandacht geknipt! Mooi resultaat en lieve medewerkers.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Y.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren medewerkers en fijne sfeer!
Styling door Team Anna•Highlights - half hoofd
S•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna verstaat haar vak goed en is ook een hele lieve vrouw in de omgang. Echt een aanrader ze kijkt goed naar wat er bij je gezicht past en geeft goede tips!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Paula•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en kundig personeel
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Jochem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden