Anneke Polak stelt je goed op je gemak en maakt prettig kennis. Ook kijkt ze goed naar of er dingen zijn waar er rekening moet worden gehouden tijdens de massage. De omgeving is warm en prettig. Tijdens de massage voelde ik de ontspanning en kwam op een punt dat ik echt even uit de haastige wereld weg was. Zij liet mijn denken even langzamer gaan en meer in balans te komen met mijn lichaam.
Na de massage voelde ik mij totaal in balans en uitgerust. Ik raad haar aan aan iedereen!
Meike van Riel.•meer dan 8 jaar geleden
Een mini-retraite in de stad, een mooie omschrijving, en zo voelde het exact voor mij. Na een stressvolle periode voelde mijn lichaam gespannen en zwaar. Anneke ontving mij in een fijne ruimte en nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren. Het voelde vertrouwd. Haar aandacht liet mij direct ontspannen. Met aandacht bij mijn lichaam zijn doe ik regelmatig door middel van yoga, echter maakte de aanrakingen van Anneke meer los dan dat ik had verwacht. Tijdens de massage wist Anneke de gevoelige plekken precies te vinden. Door de rust en aandacht voelde ik de spanning wegglippen. Achteraf voelde het als een bevrijding! Ik kom zeker terug!
Guusje •meer dan 8 jaar geleden
Anneke zorgt ervoor dat ik beter contact maak met de pijn in mijn rug. Ze nodigt uit om met aandacht te voelen, en daagt me uit om mijn hoofd 'uit te zetten'. Dat doet ze heel respectvol. Ik vind bovendien dat ze op een hele prettige manier masseert. Voor mij een must om mijn balans goed te houden!