Altijd een top ervaring, goed geknipt en perfecte kleuring.
Kleuren - uitgroei
Roelien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer top geföhnd!
Styling door Georgina•Föhnen / Stylen
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In deze salon is het altijd gezellig. Er wordt met je meegedacht en goed naar je wensen geluisterd. Verven , fohnen , knippen , het is allemaal echt goed . Georgina is een schat en ze is kundig . Ik raad deze salon aan .
Styling door Georgina•Kleuren - uitgroei
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geworden!
Kleuren - volledig
Kyara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaring zoals altijd, kundige kappers in een zeer prettige omgeving!