Kom hier al jaren, altijd hartelijk ontvangst met een lekker bakje koffie of ander drankje. Professioneel personeel en mijn kapsel blijft altijd mooi in model, ook als ik langere tijd niet geweest ben.
Styling door Nigel•Mannen knippen
M. Schuurman•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele nette en gezellige salon. Hier voel je je op je gemak . Ze doen wat je vraagt , zijn professioneel en zorgzaam en de sfeer is fantastisch. Echte aanrader !
Styling door Kaylee•Föhnen / Stylen
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Victoria is de enige die ik met mijn haar vertrouw!
Vrouwen knippen
Talitha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer prima om door Nigel te worden geknipt. Fijne en gezellige salon