Super mooi geknipt en goed advies voor mijn haar gekregen over kleuren volgende afspraak!
Vrouwen knippen
Philippine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
good experience overall, they listen and implement ok it
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Aris•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia kan ik van harte aanbevelen!
Vrouwen knippen
Nella•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier nu al meer dan 2 jaar heen en het is een erg fijne salon. Claudia (en waarschijnlijk ook de andere collega's) knippen uitstekend, begrijpen precies wat je wilt en zorgen ervoor dat je niet weg gaat voordat het goed zit. Daarnaast hangt er een zeer fijne sfeer in de salon, wat ook erg belangrijk is.