Nadat ik al jaren door Nigel word geknipt, weer eens bij Claudia geweest. Ook dat was weer een fijne ervaring. Hartstikke goede en gezellige kapster die m’n haar weer helemaal netjes in model heeft gebracht. Zeer tevreden mee.
Mannen knippen
Edwin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is direct gezellig. Je wordt op tijd geholpen en zeer vakkundig geknipt. Lekkere koffie. Iedereen is erg aardig en attent.