vast adres altijd goed, laagdrempelig en vriendelijk.
Mannen knippen
Nico•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer is het weer een feestje om bij Ap's kappers lang te komen. Er is een fijne sfeer, leuke medewerkers, en het meest belangrijke: ik word hier heel goed geholpen!
Styling door Nigel•Mannen knippen
Jeroen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Knippen zeer deskundig en altijd een goede en gezellig sfeer!
Styling door Ap•Mannen knippen
Luc•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een ontspannen en goede sfeer. Gastvrij, oprecht geïnteresseerd in het wel en wee van de cliënten. En heel kundige kappers. Een onweerstaanbare mix.
Mannen knippen
Foeke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Klein, knus en schoon. Geen wachttijden en altijd gastvrij. Gezellige sfeer.