Als altijd perfect ! Claudia Is een goede kapster , weet wat de klant wil, is vriendelijk en gezellig . Maar bovenal zit je haar helemaal goed als je bij haar bent geweest .
Föhnen / Stylen
Joyce•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier inmiddels bijna een jaar. Vaak geknipt door Kaylee en dat bevalt goed. Denkt mee, is eerder voorzichtig dan rigoureus en zo kun je halverwege nog wat verzoekjes meegeven. Verder is de sfeer erg goed in deze kapperszaak, ik kom er graag.