Kaylee is een professionele kapster en altijd aardig voor haar klanten.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele kappers, goede sfeer en goede prijs.
Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is geknipt , ik wilde iets wat de kapper niet enthousiast maakte maar ze hebben het toch voor me gedaan . Ik vind het leuk , op 1 pluk na die ze nog even moeten bijwerken .
Vrouwen knippenToon alles…
Joyce•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, goede sfeer, alles helemaal goed!
Mannen knippen
Edwin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleuren is top, mijn haar blijft al jaren in goede conditie