Finally found a nice place for a haircut in Den Haag after years of experimenting with other places. Victoria is really good at her work and also gives good suggestions.
Clean salon, friendly people and also great coffee every time I visit!
Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is gewoon een goede en gezellige kapsalon, makkelijk bereikbaar, goeie kappers en kapsters.
Er wordt altijd veel gelachen, je wordt snel geholpen en kwalitatief goed
Aanrader
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Wilfred•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
was alles naar mijn wens, geweldig kapper in Denhaag ook niet zo duur, je moet een keertje proberen en ervaren, boek nu ik weet zeker dat je het beste haar hebt.