Goede kapsalon, met deskundige medewerkers en een gezellige sfeer.
Styling door Nigel•Mannen knippen
André•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat kan ik zeggen … geen salon zo fijn als Ap’s kappers
Föhnen / Stylen
Joyce•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Actually Kaylee did my hair and we were able to get rid of all the damage part of my hair. I told her my preference and she also gave me her suggestions to obtain the best result. Love it
Vrouwen knippen
Serena•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezellige kapper, goed advies gekregen en perfect geknipt!