Great service and excellent cut in no time. Thank you
Mannen knippen
Jaroslav•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zit je haar goed als je hier bent geweest . En wat een fantastische mensen ! Ik werd niet lekker in de salon en zij hebben me geholpen , huisartsenpost gebeld en overlegd maar moest naar het ziekenhuis komen . Geen taxi te krijgen ! De kapper , Nigel , heeft me naar het ziekenhuis gebracht en Ap belde me later hoe het ging . Berichtjes gekregen van alle kapsters . Kijk , dat is nu het verschil , geven om je klanten ! Dank voor jullie goede zorgen . ❤️🙏🏻
Föhnen / Stylen
Joyce•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al ruim twintig jaar vaste haar-klant bij Ab's Kappers en waardeer de combinatie van deskundigheid en gezelligheid. Ik was klant toen Ap nog kapte op de Fluwelen Burgwal en ben als klant meeverhuisd. Ap en zijn medewerkers zijn prima kappers en ze staan ook open voor de mening van mij als klant. De sfeer is prima, er kan op elk moment een volgend leuk gesprek met het personeel en andere klanten ontstaan.
Styling door Ap•Mannen knippen
Wim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aarduge kapster en sfeer, je krijgt een drsnkje bij je knipbeurt. Knipbeurt kan nog wat grondiger wst mij betreft, zodat het de dag erna ook nog goed zit als je haren net anders staan. Misschien nog wat meer haren knippen vanuit verschillende hoeken. Verder goed, locatie is ook handig. Website ook handig.