Ap's Kappers is altijd een goede zaak. In mijn laatste knipbeurt had ik zelf niet zo door dat mijn haar toch nog wat aan de lange kant was, dus dat is deels ook mezelf aan te rekenen.
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ap en zijn team zijn helden! Na alle lockdownperikelen staan ze er weer als vanouds!
Styling door Ap•Mannen knippen
Coen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Victoria was very friendly and so were the rest of the people that work there. I left the salon with the haircut that I wanted, so I was very satisfied:)
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig, elke keer weer
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon , goede kappers, leuke sfeer , elke week weer een goede oppepper . Wat wil je nog meer …!