Altijd top geknipt door Claudia, supergoede kapster voor krullen!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne kapperszaak met heel vriendelijke personeel. Altijd ontvangst met een bakkie koffie. En allemaal een professionele uitstraling.
Een top kapperszaak
Styling door Ap•Mannen knippen
Johan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks alle drukte van de laatste dag voor de sluiting was de sfeer prima en er werd keihard gewerkt. Complimenten aan het hele team
Styling door Kaylee•Highlights - heel hoofd
Els•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een plezier om hier te komen; hele leuke sfeer en mijn kapsel is weer super!
Kleuren - uitgroei
Lisanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon snel terecht, heb eerlijk advies gekregen en mijn haren zijn mooi geknipt. Het personeel is ook erg vriendelijk en toegankelijk dus ik zou de salon aanraden