Heel gezellige sfeer. Deskundig en gastvrij.
Prima prijs/kwaliteit.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Sietse•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed behandeld, ook op gastvrij vlak
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The hairdresser and the studio are incredible! Very friendly, kind and attentive to your personal needs. Only words of praise for the salon and its workers.
Vrouwen knippen
Maria•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was echt super gezellig, Claudia gaf mij goed advies
Vrouwen knippen
Evie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd rustig de tijd voor mij genomen en advies gegeven