Vriendelijk personeel, er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd en het resultaat is mooi!
Vrouwen knippen
Megan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia was amazing, really nice to talk to, fast, and cut my hair really nicely. Prices are good as well, especially with student discount
Vrouwen knippen
Lara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij , deskundig , altijd perfect
Styling door Georgina•Föhnen / Stylen
Joyce•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zie het altijd als een uitje. Het is er erg gezellig, bijna huiselijk, en de mensen zijn er zonder uitzondering super vriendelijk. Een aanrader wat mij betreft!
Mannen knippen
Arjan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een welkom gevoel en een goed team dat op elkaar is ingespeeld