Very happy with the service and the new haircuts :)
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jullie kunnen het niet beter doen dan jullie nu doen: top.
Professioneel, correct en gewoon erg aardig.
Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Rik
Mannen knippen
Rik•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen kreeg iets te drinken aangeboden en ik kon mijn wensen kenbaar maken. Tussendoor werd er steeds gevraagd of het nog steeds naar min zin ging. Prima geknipt ging ik huiswaarts.
Mannen knippen
Hans•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk om afspraak te maken, ik was op de afgesproken tijd aan de beurt. Ik werd goed geholpen en stond na 15 min al weer buiten. (Ik heb dun grijs haar).