Ik kwam voor het eerst maar gelijk bij binnenkomst was het alsof ik voor de zoveelste keer langskwam. De sfeer is mega gezellig en de kappers zijn goed in wat ze doen. Ik zou zeker aanraden naar Ap's te gaan.
Vrouwen knippen
Emma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
*****
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Georgina is vriendelijk, zeer professioneel in haar werk en gastvrij. Ze denkt graag mee met welk kapsel passend is en is daar eerlijk in. Ik ben super blij met mijn haircut! Net verhuisd; wat fijn dat ik mijn kapster in Den Haag gevonden heb. Bedankt Georgina voor de service!