Het was mijn eerste keer bij deze salon en ik ben niet teleurgesteld. Ik was nogal zenuwachtig omdat ik tot nu toe maar een goede kapper had, maar wilde toch een keertje ergens anders heen. Ik heb daarom besloten om bij Ap’s Kapper mijn haar te laten knippen en ik heb er geen spijt van! Er wordt heel goed naar je wensen geluisterd voordat er iets gedaan wordt. Claudia legde me stap voor stap uit wat ze aan het doen was en stelde me gerust - hierdoor was ik minder zenuwachtig en vertrouwde ik haar met mijn kapsel. Ik verliet de salon met een glimlach.
Vrouwen knippen
Daria•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk personeel en zeer vakkundig.
Mannen knippen
Bart•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gemoedelijke salon, duidelijk een familiebedrijf. Je moet hier niet heengaan als je in stilte geknipt wilt worden, maar ik vond het wel gezellig:)
Styling door Georgina•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al bijna drie jaar bij deze kapper en dat naar volle tevredenheid!