Kapperszaak zonder toeters en bellen. De Mensen daar maken her verschil. Fijne ambiance en bent echt welkom als Klant
Styling door Nigel•Mannen knippen
Zwitserland •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
The staff is very polite, the appointment was on time and the haircut was good
Styling door Nigel•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Alsof je er jaren komt. Leuk en gezellig en goede service!
Styling door Nigel•Mannen knippen
Eelco•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Groot vakmanschap en bijzonder vriendelijke mensen. Welke kapper neemt de moeite om onafgesproken 2 kleinkinderen te instrueren hun opa te knippen? Nou kapper Ap dus.
Grote klasse.