Als je haar maar goed zit, nou dat zit het zeker na een bezoek aan Ap's kappers en een verf, knip en style behandeling van Claudia. Het zit weer geweldig en ik ben helemaal vakantie klaar.
Vrouwen kleurenToon alles…
Monique•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en gezellig zoals altijd!
Vrouwen kleurenToon alles…
Gea•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice, quick cut and friendly service.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top daar! Vakmanschap en gastvrij! Ik kwam heel blij naar buiten!