Het is heel gezellig bij Ap! Huiselijke sfeer, goede kapper!
Styling door Ap•Mannen knippen
Simon•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Easy communication and friendly staff. The hairdressers are very chatty and proactively giving suggestions. I enjoyed this experience because of the spontaneous atmosphere and the excellent result.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al heel wat jaren bij Ap en iedere keer ga ik meer dan tevreden weg. Ap is een kanjer die een ieder van hoog tot laag met respect en vriendelijkheid behandelt. Ik hoop er nog vele jaren te mogen komen!
Styling door Ap•Mannen knippen
Rob•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
een knipbeurt is hier telkens weer een stukje ontspanning, want vooral de sfeer is prima!