Claudia is very good in terms of handling my hair. She is very professional and I loved my haircut. Zeer tevreden.
Vrouwen knippen
Gunjan•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice haircut
Styling door Nigel•Mannen knippen
Konstantinos•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Vrouwen knippen
Bente•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel persoonlijk en vriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je. Soms ga je wel eens bij een kapsalon weg en ben je eigenlijk toch niet tevreden over je kapsel.. maar zij zorgen ervoor dat het helemaal naar wens is. Ze spreken alles met je door en betrekken je echt bij hun werk. Ik voelde me ontzettend om m'n gemak en ben naar huis gegaan met een prachtig geknipt kapsel! :-)