Weer super geknipt bij Ap's kappers. Buiten het goede knippen is het bij Ap's team altijd een gezellige boel. Er is veel aandacht voor kwaliteit en voor de klant. Een aanrader!
Arwin•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben gisteren voor het eerst bij Ap geweest, het is een gezellige zaak met goed sfeer en erg toegankelijk personeel. Ap weet hoe je haar geknipt moet worden en voert het knippen vervolgend prima uit.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt in een gezellige ambiance
Leo•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Voordelig je haar laten knippen met een kappersabonnement.