Erg blij met mijn resultaat! precies hoe ik het gedachten had, en goede tips gekregen om het te onderhouden:)
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Nadia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk relaxte en sfeervolle omgeving, lekkere kop koffie, vriendelijke en vakkundige behandeling, en stipt op tijd.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Aam Vandenbos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sam heeft me niet geknipt, maar Nigel.
Nagelopen toffe gast, knipt goed weet wat je wilt. En is zorgvuldig
Mannen knippen
Peter•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
't Was weer fijn bij Ap's Kappers! Nigel heeft mij en mijn zoon wederom strak en goed geknipt. De sfeer is ongedwongen en prettig. Ik kan geen andere zaak (kapper of anderszins) bedenken waar ik me zo op mijn gemak voel. En dan liepen we ook nog eens als twee modellen naar buiten. Kan niet beter!
Styling door Nigel•
Mannen knippenToon alles…
Kolja & Julian•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele goede kapper en ook voel je je als klant op je gemak bij hun