Uitstekend kapper kom er al meer dan 25 jaar. Prettige sfeer en altijd lekker bakkie erbij
Styling door Nigel•Mannen knippen
Martijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige medewerkers, goede sfeer. Opgewekt en no nonsense.
Mannen knippen
Foeke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapper!!
Styling door Ap•Mannen knippen
Rubert•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great atmosphere, even got compliments from other stylists! Claudia was amazing as usual, she incorporated what I wanted from this cut with what was feasible for my hair, gave me tips for taking care of it at home, and had great conversations throughout the appointment. I wholeheartedly recommend!