Claudia is a very experienced and friendly person. Great and experienced haidresser.
Vrouwen knippen
Aleksandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Mannen knippen
Defne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een weer een afspraak gemaakt met Nigel aangezien ik erg tevreden was met het resultaat de vorige keer dat ik was geweest. Ik moest mijn eerste afspraak echter op het laatste moment verzetten, dit was geen probleem - erg fijn. Ik ben weer erg tevreden met het resultaat en kom zeker nog een keer!
Styling door Nigel•Mannen knippen
Simon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige sfeer en vakkundig geknipt.
Styling door Ap•Mannen knippen
Ton•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I really liked Claudia and how she cut my hair, she was very nice and I love the haircut. Also, I really like how the hairdresser gave me tips for styling my hair.