Bij Kaylee word je altijd snel en goed geknipt. Ze is ook heel aardig.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Gert•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd super goed ontvangen en geknipt door Victoria bij aps kappers, ontzettend blij met mijn nieuwe kapsel!
Mannen knippen
Quinten•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Not very friendly and professional personnel. Ok cut, but nothing special. I prefer the one in Prins Hendrikstraat.
Vrouwen knippen
Anto•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I booked this haircut for my boyfriend, having seen Nigel’s work before and knowing it will be a good experience. This haircut was a big deal for him since he had been rocking long hair for 5 years but felt like it was time for a change. Of course, you can imagine such a big change can be nerve-racking, but Nigel handled this perfectly by taking into consideration my boyfriend’s preferences and still providing suitable advice for his hair-type. The haircut came out impeccably ❤️
Styling door Nigel•Mannen knippen
Medeea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen door Victoria. Kreeg goed advies over wat ik met mijn haar wilde (langer laten groeien) en uitleg over hoe zij het dan nu het beste kon knippen.