Geweldige salon, eerste in Den Haag waarna ik herhaaldelijk blij ben. Kaylee is zeer bedreven in haar vak en zorgt ervoor dat al na een halfjaar, mijn haar een stuk gezonder is en ik beter weet hoe het te verzorgen. Geen straf om hier 2.5 uur te mogen ontspannen.
Styling door Kaylee•Highlights - T-section
Milou•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m always very happy with the haircuts I get there, and never go anywhere else. I’ve gotten a few cuts from other stylists when Nigel wasn’t working, and they were also great. Highly recommended!
Styling door Nigel•Mannen knippen
JZ•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In de salon werken professionals. Claudia luistert goed naar je wensen en helpt je graag! Ook vertelt ze steeds wat ze doet en het resultaat mag er altijd zijn!
Highlights - heel hoofd
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service, punctual and good quality
Mannen knippen
Riza•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my first visit to AP’s. I found Victoria a friendly and skilled hairdresser. I have fine, thin hair and she cut it brilliantly so it looks much better now and gave me some tips on how to get some volume etc. Super pleased with the result. Will definitely come back. Also liked the easily accessible location of the salon.