Goede pedicure en je altijd heel vriendelijk ontvangen.
Behandeling door Mirella Romina•Pedicure
Betty•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon. Gezellig en vriendelijk geholpen.
Behandeling door Mirella Romina•Pedicure
Fay•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader! Salon zelf is heel mooi en netjes en Mirella Romina wat is zij een topper. Heel aardig, zorgzaam en ze legt elke stap die ze doet ook heel goed uit. Heel professioneel allemaal.
En de facial zelf was heerlijk. Heel fijn voor me gezicht.
Ik kom zeker terug!
Behandeling door Mirella Romina•Facials / Gezichtsbehandelingen
Dana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer naar de pedicure is erg spannend. Maar ik voelde me helemaal op me gemak. Echt een aanrader.