Wat een leuke zaak en leuke meiden ben heel blij met mijn nieuwe nagels top
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Monick•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat ik laat was en Romina na mij nog een klant had, heeft ze me een snelle, maar echt prachtige behandeling gegeven. Normaal neem ik altijd dezelfde kleur, maar ze had een nieuwe kleur waarvan ze zei dat het vast mooi zou staan. Normaal zeg ik nee, maar ik weet dat ik Romina kan vertrouwen.
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
kyara•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Salon is schoon en Romina is professioneel. Blij met het eindresultaat