Prachtige BIAB bij Mirella laten zetten. Professioneel, gezellig en met veel zorg gedaan – heel blij met mijn nagels. De sfeer bij haar is ontspannen en gezellig, waardoor het ook echt een fijn me-time momentje is.
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Vani•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Professionele manicure met oog voor detail en hygiëne. Zeer tevreden met het resultaat – een aanrader! Mijn nagels zien er altijd verzorgd en strak uit❤️💕
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
Vani•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad, mijn huid voelt zo zacht en fris daarna. Je merkt dat Romina weet waar ze mee bezig is en ze is ook heel lieff!!!